Hello Beautiful



Jag följde med en kompis till myrorna för några dagar sedan och fyndade denna tavla/plansch med ram. Det lustiga är att min kära mor har en exakt likadan i sitt kök som jag har suktat efter hur länge som helst. Vilken tur att jag råkade gå in på myrorna just då, då!

Tavlor är ju annars något som är svårt att köpa eftersom de oftast är så dyra. Jag tycker därför om att göra mina egna tavlor. Har bara målat en hittills, men jag brukar göra tavlorna av vackra foton. Det finns ju även möjlighet att göra canvastavlor av sina foton, finurligt nog. Men jag har i alla fall ramat in foton från vår stuga i Finland och någon bild på Casper. Och så den här:



Äppelträdet i min pappas trädgård. Jag fullkomligt älskar den. (Dålig bild dock, I know..)

På så vis får jag tavlor som betyder något för mig. I den här världen tror jag det är klokt att bara försöka omge sig med saker man älskar och lämna det andra utanför hemmet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, jag var helt säker på att du hade målat den översta! :) mycket fina. Håller med om det där sista, att man ska fylla sitt hem med saker man älskar och som betyder något. Det ger nog god energi.

2012-04-27 @ 19:19:30
URL: http://malinsmonolog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0