Vila




Idag fick jag åter igen känna av hur mycket min känslighet påverkar mig. Igår höll jag på att explodera av alla ljud och intryck omkring mig. Min kropp var uppe i högvarv. Imorse vaknade jag och mådde så dåligt att jag fick skynda mig in med hundarna efter en kort kisserunda och lägga mig ner igen. Jag var kallsvettig, yr och hade ont i huvudet. Efter att ha tagit mig en ordentlig sovmorgon, gått en runda på den folktomma stranden och bara tagit det lugnt hela dagen så mår jag nu hur fint som helst igen. (Bilden är från förra året, tog inga bra idag)

Jag är glad att jag fann det där om "highly sensitive personality". Ju mer jag läser om det, desto mer förstår jag mig själv. Jag vet nu vad som krävs för att jag ska må bra och kan sträva efter det, utan att känna mig dålig för att jag inte vill vad så många andra vill i livet. Mitt liv ska bli underbart för mig.

Jag kommer skriva om mer specifika saker när det gäller känsligheten, men just nu vill jag bara äta min glass och se ett avsnitt greys anatomy. Ha en superfin lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0