Min älskade Paul

Tänkte dela med mig av några av mina favoritlåtar som gjorts av herr Simon. Alla är olika musikstilar, så det är bäst att lyssna på dem allihop. 


America är min absoluta favoritlåt i hela världen. Jag kan inte ens beskriva mina känslor inför den. Det är som att låten är en del av mig själv nästan. Efter 7 år som favoritlåt kan jag fortfarande plötsligt höra nya saker i den, och det tycker jag gör låten ännu mer fantastiskt. Lite creds till Garfunkel som faktiskt också är med på något hörn...














Åh, jag har så många fler låtar som jag skulle vilja att ni hörde, men det skulle ju bli världens längsta inlägg med youtubeklipp då. Nåväl, jag hoppas att ni tycker han är bra och njuter av låtarna lika mycket som jag.

/Nostalgisk tjej som längtar till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0